یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ مهر ۱۳۹۴
1207

تجدیدمیثاق کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با شهدا

در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان و بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند. به گزارش یاشهید ، در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان […]

در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس جمعی از کارکنان و بسیجیان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق نمودند.

به گزارش یاشهید ، در چهارمین روز از ماه مهر و در هفته دفاع مقدس کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با شهدا تجدید میثاق نمودند.

این گزارش حاکیست : در این مراسم نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران ضمن خیرمقدم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت. در ادامه این مراسم دکتر صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان نمود : عزت ، امنیت و توان امروز کشور به برکت خون پاک شهداست و باید در زندگی همواره سعی کنیم تا از مسیر شهدا خارج نشویم تا بتوانیم به نحو احسن دین خود را ادا کنیم .

در پایان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران با حضور بر سر مزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شان گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: