یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ شهریور ۱۳۹۴
1227

زنگ افتخار و ایثار در بهشت زهرا(س) نواخته می شود

not found

مراسم نواختن زنگ افتخار و ایثار، با شعار دانش آموزان دیروز و آموزگاران امروز در بهشت زهرا (س) برگزار می شود. به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و  با هدف پاسداشت یاد و خاطره 650 دانش آموز شهید که […]

مراسم نواختن زنگ افتخار و ایثار، با شعار دانش آموزان دیروز و آموزگاران امروز در بهشت زهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش یاشهید ، حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و  با هدف پاسداشت یاد و خاطره 650 دانش آموز شهید که در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرمیده اند، آیین نواختن زنگ افتخار و ایثار، با شعار دانش آموزان دیروز و آموزگاران امروز، در بهشت زهرا(س) برگزار می شود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در این مراسم  همانند سنوات گذشته از خانواده های شهدای دانش آموز که با ایثار خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند تجلیل خواهد شد.
 مراسم ملی نواختن زنگ دانش آموز شهید برای پنجمین سال متوالی، با حضور صمیمی مدیر کل بنیاد شهید تهران بزرگ، معاونین، روسای مناطق و جمعی از مسئولان، روز چهارشنبه اول مهرماه، ساعت 10 صبح در مهدیه شهدا، سالن دعای ندبه برگزار می شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: