یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ شهریور ۱۳۹۴
1280

مزار شهداء هفدهم شهریور در بهشت زهرا(س) گلباران شد

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد واقعه هفدهم شهریورماه سال 57 مزار شهداء این واقعه گلباران و عطرافشانی و پرچم مزار این شهیدان نیز تعویض شد. به گزارش یاشهید، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران در جمع شرکت کنندگان این آیین گفت: شهدای هفدهم شهریور مظلومانه در مقابل ظلم رژیم ستم شاهی جان خود […]

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد واقعه هفدهم شهریورماه سال 57 مزار شهداء این واقعه گلباران و عطرافشانی و پرچم مزار این شهیدان نیز تعویض شد.

به گزارش یاشهید، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان تهران در جمع شرکت کنندگان این آیین گفت: شهدای هفدهم شهریور مظلومانه در مقابل ظلم رژیم ستم شاهی جان خود را فدای نظام کردند.
دکتر حمیدعلی صمیمی افزود: شهدای ما درهشت سال دفاع مقدس درتمام عملیات ها با رشادت و ایثار جان خود را فدای انقلاب کردند.
وی گفت: امروز ما همه مدیون ایثار و فدارکاری خانواده های معظم شهدا هستیم و تمام مسوولان نظام امروز باید درجهت برطرف کردن مشکلات خانواده ایثارگران نهایت تلاش خود را بکار بگیرند.
دکت صمیمی خاطر نشان کرد، امروز با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان با هدف تحت تاثیر قرار دادن جوانان، وظیفه همه است که فرهنگ جهاد و شهادت را در نسل جوان ترویج دهیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران تهران بزرگ تاکید کرد: دشمنان بدانند ملت ما همچنان مانند 36 سال قبل به نظام جمهوری اسلامی وفادار بوده و تا آخرین قطره خون خود با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به انقلاب اسلامی وفادار هستند.
در این آیین مزار شهدای هفدهم شهریور با حضور مسوولین لشکری و کشوری غبارروبی و عطر افشانی شد.
افزون بر 87 تن از شهدای 17 شهریور میدان شهدا(ژاله) در قطعه 17 گلزار شهدا به خاک سپرده شده اند.
در این آیین که رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران تهران بزرگ، خانوده های معظم شهدا وایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، پرچم های مزار شهدای 30هزارشهید بهشت زهرا(س) و شهدای هفدهم شهریور تعویض شد.
این آیین با همت مرکز فرهنگی گلزارشهدای تهران برگزار شد و خادمان افتخاری مزار این شهیدان را عطرافشانی و گلباران کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: