یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۹ مرداد ۱۳۹۴
1056

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده در گلزار شهدا تشییع شد

not found

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده با حضور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران از مقابل مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نارمک تهران تشییع و طي مراسم باشكوهي در كنار همرزمانش در قطعه 27 گلزار شهداي بهشت زهرا(س) آرام گرفت . به گزارش ياشهيد ،  پیکر مطهر شهید کاظم فرجی نوازانی، شهید تازه تفحص شده، روز […]

پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده با حضور خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران از مقابل مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نارمک تهران تشییع و طي مراسم باشكوهي در كنار همرزمانش در قطعه 27 گلزار شهداي بهشت زهرا(س) آرام گرفت .

به گزارش ياشهيد ،  پیکر مطهر شهید کاظم فرجی نوازانی، شهید تازه تفحص شده، روز پنجشنبه بر دستان جمعی از مردم مومن و حزب الله، خانواده معظم شهدا و مسوولان از مقابل مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نارمک، خیابان جانبازان، نرسیده به دردشت تشییع شد. 
پیکر این شهید که بعد ازگذشت 33 سال از زمان شهادتش به تازگی شناسایی شده است به سمت منزل مادر این شهید تشییع و سپس جهت انجام آیین خاکسپاری در كنار همرزمانش در قطعه 27 گلزار شهداي بهشت زهرا(س) آرام گرفت .
شهید تازه تفحص شده کاظم فرجی نوازانی فرزند روح الله، در سال 1339 در تهران متولد شد و در دوران دانشجویی خود در سال 61 در عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد در سن 22 سالگی در منطقه پل خرمشهر به شهادت رسید و پیکر او در شمار شهدای مفقودالاثر جای گرفت. 
بعد از گذشت 33 سال طی عملیات تفحص توسط کمیته جست وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر مطهر او کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA احراز شده است.

1 2 3 4

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: