یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۷ مرداد ۱۳۹۴
1188

شهریور؛ ورود پیکر شهدای تازه تفحص شده از جنوب و کردستانِ عراق به کشور

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه شهدای تازه تفحص شده در مناطق کردستان عراق و همچنین پیکرهای تفحص شده در منطقه جنوب عراق به ترتیب طی روزهای سوم و ۱۱ شهریور به کشور بازمی‌گردند. سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار […]

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه شهدای تازه تفحص شده در مناطق کردستان عراق و همچنین پیکرهای تفحص شده در منطقه جنوب عراق به ترتیب طی روزهای سوم و ۱۱ شهریور به کشور بازمی‌گردند.

سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با خبرنگار فرهنگی

به گزارش یاشهید ، از ورود پیکرهای مطهر شهدا به کشور خبر داد و گفت: پیکرهای طیبه شهدای تازه تفحص شده در مناطق کردستان عراق و همچنین پیکرهای شهدای تفحص شده در منطقه جنوب عراق به ترتیب طی روزهای سه شنبه سوم شهریور ماه ۹۴ و چهارشنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۴ از مرزهای باشماق در شهر مریوان و شلمچه در استان خوزستان به میهن اسلامی بازمی‌گردند.

سردار باقرزاده با اعلام این خبر یادآور شد: پیکرهای طیبه شهدا در کردستان پس از استقبال توسط مردم غیور مریوان در این شهر وارد سنندج خواهند شد و پس از تشییع در شهر سنندج از شهرهای دهگُلان، قُروه و بیجار عبور خواهند کرد و سپس به تهران منتقل خواهند شد. پیش بینی می‌شود گروه‌های راهیان نور که هم اکنون در منطقه کردستان حضور دارند همراه با مردم شریف استان کردستان در این استقبال باشکوه از شهدا شرکت کنند.

وی افزود: شهیدان عزیزی که در جنوب عراق کاوش شده‌اند نیز برابر برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده در روز چهارشنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۴ پس از استقبال در مرز شلمچه برای مراسم وداع به شهر مرزی رُفَیّع منتقل خواهند شد تا پس از استقبال توسط مردم این شهر جهت انجام شناسایی‌های لازم به معراج شهدای تهران منتقل شوند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به تعداد این شهدا تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز عملیات کاوش ادامه دارد آمار نهایی شهدا متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: