یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۵ مرداد ۱۳۹۴
1331

پیام حجت الاسلام شهیدی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

آزادگان؛ انسان‌های نیکوسرشتی که با وجود تمامی شکنجه‌ها جهان را مبهوت استقامت خویش ساختند. درپیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان آمده:این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور به انسان‌های نیکو سرشتی است که با وجود تمامی شکنجه‌ها، مصائب سال‌های اسارت، جهانیان را مبهوت استقامت و مقاومت خود ساختند. به گزارش یاشهید […]

آزادگان؛ انسان‌های نیکوسرشتی که با وجود تمامی شکنجه‌ها جهان را مبهوت استقامت خویش ساختند.

درپیام رئیس بنیاد شهید به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان آمده:این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور به انسان‌های نیکو سرشتی است که با وجود تمامی شکنجه‌ها، مصائب سال‌های اسارت، جهانیان را مبهوت استقامت و مقاومت خود ساختند.

به گزارش یاشهید ، نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:

                                                                          بسمه تعالی

«سال‌های مجاهدت خاموش و دشوار آزادگان ما در اسارتگاه‌های عراق از جمله مقاطع فراموش نشدنی تاریخ پرشکوه ماست.»

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان آن اسوه‌های ایمان، عشق به ولایت، صلابت و بردباری را گرامی می‌داریم.این روز بزرگ برای هر ایرانی منشأ غرور و افتخار به انسان‌های نیکو سرشت و معتقدی است که با وجود تمامی شکنجه‌ها، مصائب و سختی‌های سال‌های اسارت در  برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن نه تنها ذره‌ای از اعتقادشان کاسته نشد بلکه جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش ساختند.

ملت شریف ایران به داشتن انسان‌های وارسته‌ای چون شما به خود می‌بالد و خود را مدیون گذشت و ایثار وصف ناپذیرتان می‌داند و ما نیز مفتخریم به خدمت به شما راست قامتان عرصه جهاد و ایثار.

به یقین شما آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره‌ها و تاریخ  این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.
ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای معزز و از جمله شهدای معظم  آزاده، این روز را به تمامی آزادگان سرافراز تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از پروردگار متعال آرزوی توفیق و سلامتی برای همه عزیزان دارم.

سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: