یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۳۰ تیر ۱۳۹۴
1327

تشریح فعالیت‌های «خانه شهید» در ایام ماه مبارک رمضان

not found

مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) طی ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مختلفی را به انجام رسانده که با استقبال عموم مردم علی‌الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران روبرو بود. به گزارش یاشهید ، مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) طی ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مختلفی را به انجام رسانده که با استقبال عموم مردم علی‌الخصوص خانواده […]

مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) طی ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مختلفی را به انجام رسانده که با استقبال عموم مردم علی‌الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران روبرو بود.

به گزارش یاشهید ، مرکز فرهنگی گلزار شهدا(خانه شهید) طی ایام ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مختلفی را به انجام رسانده که با استقبال عموم مردم علی‌الخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران روبرو بود.

یکی از برنامه‌های مجموعه فرهنگی گلزار شهدا، اجرای طرح 30 هزار ختم قرآن کریم بود که با مشارکت گسترده افراد و خانواده شهدا و ایثارگران انجام شد.

عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای شاخص گلزار شهدا همچون شهید چمران، شهید بهشتی و 72 تن از یارانش، شهدای حادثه ایرباس ایرانی و…. نیز از برنامه‌های دیگر این مجموعه بود که در ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

طی این مدت افطاری‌های ساده‌ای در کنار مزار شهدا و یا در مهدیه شهدا برپا شد که با مشارکت خانواده شهدا صورت می‌گرفت.

مهدیه شهدا به همت خانواده شهدا و با حمایت خانه شهید افطاری‌های متعددی را در 20 شب از ماه مبارک رمضان در مهدیه شهدا برگزار کرد که به طور متوسط هر شب 250 تن در این مهمان این افطاری‌های ساده خانواده شهدا بودند.

توزیع 10 هزار پوستر شهید احمدرضا احدی در شب‌های احیا در میان زائران و مهمانان حاضر در گلزار شهدا یکی دیگر از اقداماتی بود که صورت گرفته و علت انتخاب این شهید نوع تاثیرگذاری پیام خاص شهید در متن وصیت‌نامه بود که در میان جوانان ایجاد کرده است.

همچنین 15 هزار تفعل در وصیت‌نامه شهدا در خانه شهید انجام گرفت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: