یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ تیر ۱۳۹۴
1169

نحوه شرکت در طرح «۳۰ هزار ختم قرآن به نیابت از ۳۰ هزار شهید»

طرح «۳۰ هزار ختم قرآن به نیابت از ۳۰ هزار شهید» از ابتدای رمضان آغاز و با استقبال اقشار مردمی به ویژه خانواده معظم شهدا مواجه شده است. مرکز فرهنگی گلزار شهدا از دو راه حضوری و غیرحضوری جزء‌های قرآنی را به علاقمندان ارائه می‌دهد. به گزارش یاشهید ، طرح «۳۰ هزار ختم قرآن کریم […]

طرح «۳۰ هزار ختم قرآن به نیابت از ۳۰ هزار شهید» از ابتدای رمضان آغاز و با استقبال اقشار مردمی به ویژه خانواده معظم شهدا مواجه شده است. مرکز فرهنگی گلزار شهدا از دو راه حضوری و غیرحضوری جزء‌های قرآنی را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

به گزارش یاشهید ، طرح «۳۰ هزار ختم قرآن کریم به نیابت از ۳۰ هزار شهید» به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) از ابتدای ماه مبارک رمضان به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدای تهران (خانه شهید) آغاز شده است. این ۳۰ هزار ختم قرآن به نیابت از ۳۰ هزار شهیدی است که در گلزار شهدا بهشت زهرا(س) به خاک سپرده‌اند.

این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده؛ با استقبال اقشار مختلف مردمی به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان مواجه شده است.

شهروندان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می توانند به دو شیوه حضور و غیر حضوری در این طرح شرکت کنند. شیوه حضوری به این گونه است که علاقه‌مندان با مراجعه به گلزار شهدا و مرکز فرهنگی گلزار شهدا (خانه شهید) یک جزء قرآن را برای ختم انتخاب کرده و نام شهید و خلاصه وصیت‌نامه او را دریافت کنند. مرکز فرهنگی گلزار شهدا از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۴ و روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۹ تا اذان مغرب پذیرای مراجعان خواهد بود.

شیوه غیرحضوری نیز به دو طریق قابل دسترسی است. افرادی که امکان حضور در مهدیه بهشت زهرا(س) را ندارند نیز می‌توانند با ارسال پیامکی کلمه (یا شهید) به شماره ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۱۸۷۲ از شماره جزء قرآنی مربوطه، مطلع شوند و یا با شماره ۵۵۲۰۸۶۰۵ داخلی ۱۰۴ تماس گرفته و جزء قرآنی خود را دریافت کنند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: