یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
1265

تکریم پدران شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان خاتم‌الانبیاء

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونین این اداره از پدران شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) عیادت نمود. به گزارش یاشهید ، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و به منظور تجلیل و تکریم از پدران بزرگوار شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان خاتم […]

صبح امروز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه معاونین این اداره از پدران شهدا و ایثارگران بستری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) عیادت نمود.

به گزارش یاشهید ، همزمان با سالروز میلاد حضرت علی (ع) و به منظور تجلیل و تکریم از پدران بزرگوار شهدا و جانبازان بستری در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) و روز پدر ، دکتر حمید علی صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه دکتر عربی مدیر کل درمان بنیاد و معاونین و روسای مناطق تهران بزرگ و معاونین بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و مناطق از این پدران بزرگوار عیادت نمودند.

این گزارش حاکیست : در این دیدار هم چنین از جانبازان بستری در بخش های مختلف این بیمارستان نیز عیادت نمودند . در جلسه ای که در حاشیه این دیدار در سالن اجتماعات بیمارستان خاتم الانبیا (ص) برگزار گردیده بود . دکتر صمیمی از تلاش های ارزنده رئیس ، مدیریت ، کارکنان و کادر پرستاری این بیمارستان در ارائه خدمت به ایثارگران سپاسگزاری نمود و در ادامه دکتر کولیوند مدیر بیمارستان گزارشی از وضعیت روند درمانی ارائه نمود .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: