یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۲ اسفند ۱۳۹۳
1664

برنامه قرار جمعه به مناسبت روز شهید در قطعه شهدای بی پلاک

برنامه قرار جمعه به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه روز شهید صبح امروز به صورت مستقیم و زنده از شبکه یک سیما پخش شد. به گزارش یاشهید ، صبح امروز برنامه «قرار جمعه» که حول مسائل مهدویت هر جمعه بعد از دعای ندبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود؛ این هفته به مناسبت روز شهید به […]

برنامه قرار جمعه به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفندماه روز شهید صبح امروز به صورت مستقیم و زنده از شبکه یک سیما پخش شد.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز برنامه «قرار جمعه» که حول مسائل مهدویت هر جمعه بعد از دعای ندبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود؛ این هفته به مناسبت روز شهید به موضوع ایثار و شهادت و پیوند فرهنگ مقاومت و مهدویت در قطعه شهدای سرداران بی پلاک (قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا) به صورت مستقیم و زنده از شبکه یک سیما پخش گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا این برنامه پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم بارگاه مطهر حضرت امام حسین(ع) توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران دکتر حمیدعلی صمیمی و مرتضی صفایی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه حاج حسین رنجبر جانباز 55 درصد در کنار مزار شهدای گمنام برافراشته شد.

برنامه «قرار جمعه» با اجرای «ندا ملکی»، «سید مرتضی جوادی» و «جواد تشکری» و به تهیه‌کنندگی «علی سواد کوهی» با حضور و سخنرانی کارشناس مذهبی حجت‌الاسلام «احسان بی‌آزار تهرانی» اجرا شد.

این برنامه کاری از گروه معارف شبکه یک سیما و با همکاری خانه شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برقرار گردید.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: