یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ اسفند ۱۳۹۳
1714

بزرگداشت شهید محمدرضا دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت برگزار گردید

صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت و شهید محمدرضا دانش پژوه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در آخرین ماه از فصل زمستان به مناسبت […]

صبح امروز و در پایان مراسم پرفیض دعای ندبه مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر هشت و شهید محمدرضا دانش پژوه با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، صبح امروز و در آخرین ماه از فصل زمستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات والفجر هشت و همچنین فرا رسیدن بیست و نهمین سالروز شهادت سردار رشید اسلام شهید محمدرضا دانش پژوه مراسم بزرگداشتی با قرائت زیارت عاشورا و نیز با حضور خانواده معظم این شهید والامقام ساعت 9 صبح بر سر مزارش در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

اسماعیل دانش پژوه  برادر شهید در این مراسم بیان نمود : شهید ” محمد رضا دانش پژوه ” یکی از افراد فعال در تظاهرات دوران انقلاب بود و گفت این شهید والامقام در اکثر در گیری های گروهکهای ضد انقلاب شرکت داشته و از ابتدای انقلاب در کمیته حضور داشتند و در اردیبهشت 1358 به همراه چند بسیجی وارد سپاه میشوند .

اسماعیل دانش پژوه افزود : این شهید والامقام از پیش بینی این مطلب که جسدش برنخواهد گشت اشاره نمود و پیکر مطهر ایشان پس از 15 سال در خرداد ماه 1380 و مصادف با سالروز شهادت امام رضا(ع) به اغوش میهن بازگشت .

در پایان این مراسم مزار شهید دانش پژوه و شهدای عملیات والفجر هشت توسط خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گلباران شد.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: