یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ بهمن ۱۳۹۳
1521

فردا؛ تشییع پیکر ۳ شهید مدافع حرمین عسکریین

شهیدان «مجتبی عبدالهی»، «مصطفی دانش» و «برات سلطانی» که در دفاع از حرمین عسکرین به شهادت رسیده‌اند، فردا به سمت حرم رضوی تشییع و در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده می‌شوند. به گزارش، شهیدان «مجتبی عبدالهی»، «مصطفی دانش» و «برات سلطانی» در جریان دفاع از حرمین عسکرین در سامرا به شهادت رسیده‌اند. پیکر این […]

شهیدان «مجتبی عبدالهی»، «مصطفی دانش» و «برات سلطانی» که در دفاع از حرمین عسکرین به شهادت رسیده‌اند، فردا به سمت حرم رضوی تشییع و در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش، شهیدان «مجتبی عبدالهی»، «مصطفی دانش» و «برات سلطانی» در جریان دفاع از حرمین عسکرین در سامرا به شهادت رسیده‌اند. پیکر این سه شهید مدافع حرم پس از وداع در مسجد فقیه سبزواری، ۲۱ بهمن‌ماه از مقابل گنبد خشتی به سمت «حرم رضوی» تشییع و در بهشت‌ رضای(ع) مشهد به خاک سپرده می‌شوند.

مراسم وداع با پیکر سه شهید مدافع حرم امروز دوشنبه ۲۰ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در مسجد «فقیه سبزواری» همراه با محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

مراسم تشییع پیکر این شهدای مدافع حرم نیز روز سه‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح از مقابل گنبد خشتی به سمت حرم رضوی با حضور مردم و خانواده شهدا برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: