یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۰ بهمن ۱۳۹۳
1403

حمایت «خانه شهید» برای تداوم برپایی نمایشگاه «فجرآفرینان»

نمایشگاه فجرآفرینان که ۱۰۰ قطعه عکس از شهدای شاخص انقلاب را به مناسبت‌ دهه فجر برای عموم مردم به نمایش درآورده است، هم‌اکنون با حمایت «خانه شهید» می‌تواند در نهادها و سازمان‌های مختلف نیز برپا شود. به گزارش یاشهید ، به مناسبت سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور […]

نمایشگاه فجرآفرینان که ۱۰۰ قطعه عکس از شهدای شاخص انقلاب را به مناسبت‌ دهه فجر برای عموم مردم به نمایش درآورده است، هم‌اکنون با حمایت «خانه شهید» می‌تواند در نهادها و سازمان‌های مختلف نیز برپا شود.

به گزارش یاشهید ، به مناسبت سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران  ۱۰۰ قطعه عکس از شهدای شاخص انقلاب اسلامی را در قالب تصاویر ۷۰ در ۵۰ در نمایشگاه «فجر‌ آفرینان» به نمایش درآمده است.

این نمایشگاه که از ۱۲ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز برپا است؛ به ارائه تصاویری از شهدای انقلاب، حضور شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و مردم در راهپیمایی‌ها و تظاهرات‌ها پرداخته است. این نمایشگاه به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س)؛ خانه شهید وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در موزه شهدای بهشت زهرا(س) بر پا شده است.

در این راستا «خانه شهید» به ارگان‌ها نهادهای مردمی و دولتی پیشنهاد داده است که در صورت تمایل می‌توانند این قطعات عکس را از موزه شهدای بهشت زهرا به امانت گرفته و برای مدتی این نمایشگاه «فجر آفرینان» را در محوطه شرکت، سازمان و یا ارگان مرتبط با خود برپا سازند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: