یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۶ دی ۱۳۹۳
1320

آیین بزرگداشت 1200 شهید منطقه 18 برگزار گردید

 عصر پنجشنبه 25 دی ماه مراسم بزرگداشت 1200 شهید منطقه 18 تهران با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی و شهردار منطقه 18 به همراه ریاست اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران چهاردانگه و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدا برگزار گردید. به گزارش یاشهید، در ابتدا نوروزی […]

 عصر پنجشنبه 25 دی ماه مراسم بزرگداشت 1200 شهید منطقه 18 تهران با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی و شهردار منطقه 18 به همراه ریاست اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران چهاردانگه و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدا برگزار گردید.

به گزارش یاشهید، در ابتدا نوروزی شهردار منطقه 18 تهران ضمن خیر مقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان نمود: خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در راس تمام کارها قرار گیرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی بیان نمود: پدر و مادران شهدا مقام عالی دارند و فرزندان صالحی را تقدیم انقلاب کردند . ایشان در ادامه فرمودند: اگر ایران امروز زنده است و در کارهای سیاسی ، علمی، دفاعی و امنیتی موفق می باشد فقط از برکت شهدا می با شد. این اقتدار و قدرت ایران و مقام معظم رهبری به برکت خون شهدا و ایثارگران می باشد.

در آخر این مراسم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مزار شهدای منطقه 18 تهران را گلباران کردند.

12
456789101112

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: