یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ دی ۱۳۹۳
1402

یادواره شهدا فرصت مغتنمی برای کسب فیض از سیره شهدا است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به اولین یادواره 34 شهید روستای طجر علوی ملایر، برگزاری این یادواره را فرصت مغتنمی برای کسب فیض از سیره و سلوک شهدا و خانواده معزز ایشان برشمرد. به گزارش یاشهید،  متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی که در اولین […]

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به اولین یادواره 34 شهید روستای طجر علوی ملایر، برگزاری این یادواره را فرصت مغتنمی برای کسب فیض از سیره و سلوک شهدا و خانواده معزز ایشان برشمرد.

به گزارش یاشهید،  متن پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی که در اولین یادواره 34 شهید روستای طجر علوی شهرستان ملایر قرائت شد، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سلام بر ارواح طیبه شهدا، سلام بر ساحت ایمان ایثارگران

شهدای والامقام، پیش برنده امواج خروشان انقلاب اسلامی و رزمندگان به خون تپیده دفاع مقدس، بهترین نمونه ها و مصادیق شهادت و ایثار هستند و به جرأت می توان گفت در تاریخ جهان، هیچ مردمی را از منظر ایثارگری و شهادت طلبی، برابر و هم طراز مردم ایران نمی توان دانست.

از اینرو ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، این محفل معنوی را فرصت مغتنمی برای کسب فیض از سیره و سلوک شهدا، ایثارگران و خانواده معزز ایشان برمی شماریم. امید که بفضل الهی «اولین یادواره 34 شهید روستای طجر علوی» که به برکت وجود مطهر 34 شهید و 250 جانباز و ایثارگر برگزار شده است؛ منشاء خیر و بصیرت برای نسل های جوان و موجب تجدید عهد هم نسلان شهدا و ایثارگران گردد.

در پایان بر خود فرض می دانم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان ملایر تجلیل بعمل آورم، ان شاءالله عزت شان مستدام و اجر صبر و پایداری شان افزون گردد.

 سید محمد علی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: