یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۸ دی ۱۳۹۳
1582

شهیدی، ولادت حضرت عیسی(ع) را به خانواده های شهدای ارامنه تبریک گفت

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع)، یاد و خاطره تمام شهدای ارامنه ایران را گرامی داشت و به محضر خانواده های معزز آنها ادای احترام کرد. به گزارش یاشهید، در پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی شهیدی» آمده است: از دیدگاه اسلام، تمام ادیان […]

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت عیسی (ع)، یاد و خاطره تمام شهدای ارامنه ایران را گرامی داشت و به محضر خانواده های معزز آنها ادای احترام کرد.

به گزارش یاشهید، در پیام حجت الاسلام و المسلمین «سید محمد علی شهیدی» آمده است: از دیدگاه اسلام، تمام ادیان آسمانی برای استقرار حاکمیت الهی، پیوند انسان با خداوند متعال و نجات بشر ظهور کرده اند.

این پیام می افزاید: این حقیقت پیوند ناگسستنی بندگان مؤمن را فارغ از اعتقادات دینی چنان مستحکم می کند که تا پای جان مسلمان و مسیحی را هم قسم می دارد، شکوهی از این خلوص مؤمنانه و مجاهدت مخلصانه در دوران دفاع مقدس رقم خورد.

اعجاز بزرگی که ایرانیان پاک نهاد را در راه روشن خدا، مانند پیامبران مصلح، متحد و متفق ساخت تا دوشادوش هم لشکر ظلم و بیداد را درهم شکنند و در مقام والای شهادت به همنشینی با نیکان و صالحان، نائل آیند.

شهیدی در این پیام با تبریک میلاد پیامبر بزرگ الهی، پیام آور صلح و دوستی، حضرت عیسی(ع) ، یاد و خاطره تمام شهدای ارامنه ایران را گرامی داشت و به محضر خانواده های معزز ایشان ادای احترام کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: