یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۶ دی ۱۳۹۳
1617

پیکر زایر شهید کربلا در چهارمحال و بختیاری تشییع شد

پیکر «غلامعلی شاهسون» زایر شهید کربلای معلا دیروز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم شهرستان سامان و روستای مارکده استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.  به گزارش یاشهید ، پیکر این شهید بزرگوار قبل از ظهر امروز در شهرستان سامان تشییع و پس از اقامه نماز جمعه به زادگاهش روستای […]

پیکر «غلامعلی شاهسون» زایر شهید کربلای معلا دیروز جمعه با حضور جمعی از مسوولان استانی و اقشار مختلف مردم شهرستان سامان و روستای مارکده استان چهارمحال و بختیاری تشییع شد.

 به گزارش یاشهید ، پیکر این شهید بزرگوار قبل از ظهر امروز در شهرستان سامان تشییع و پس از اقامه نماز جمعه به زادگاهش روستای مارکده منتقل شد.

پیکر این شهید عصر دیروز با حضور جمعی از مسوولان استان و شهرستان سامان و مردم روستای مارکده در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تشییع پیکر این زائر شهید گفت: گروهک های تروریستی مانند القاعده و داعش، سرسپرده و دست نشانده آمریکا هستند.

«قاسم سلیمانی دشتکی» افزود: حادثه دلخراش حمله ناجوانمردانه تروریست ها به زائران کربلای حسینی، قلب هر ایرانی و مسلمان پاک نهادی را حریحه دار می کند.

وی پرواز غریبانه شهید شاهسون را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف استان شهید پرور و قهرمان پرور چهارمحال و بختیاری و خانواده معظم شهید این حادثه تسلیت گفت و افزود: کاروان زایران پیاده اربعین حسینی، برای لبیک به سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) عازم کربلا بودند و قصد بیعت دوباره با آرمان های ائمه اطهار (ع) را داشتند.

استاندار چهارمحال وبختیاری بیان داشت: حمله به این کاروان زایران نشان دهنده اسلام هراسی و اسلام ستیزی گروهک های تروریستی است.

سلیمانی دشتکی گفت: امروز نه تنها گروهک های تروریستی، بلکه حامیان آنان در دنیا به سرکردگی آمریکا، اسراییل و انگلیس قادر به ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی نیستند.

وی تاکید کرد: بیگانگان و غرب بدانند که با انجام چنین اقدامات پلید و شومی، نه تنها ارادت مردم ایران اسلامی و عشق تمامی مسلمانان جهان به امامان، انبیاء و ائمه اطهار (ع) کم نمی شود، بلکه بیشتر هم می شود.

روستای مارکده از توابع شهرستان سامان در 70 کیلومتری شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

رییس حج و زیارت چهارمحال وبختیاری نیز گفت: این زایر شهید از اهالی روستای مارکده شهرستان سامان است که در حادثه ای تروریستی در عراق مجروح شده بود و سه شنبه این هفته در بیمارستان سوانح امدادی شهید کامیابی مشهد به درج رفیع شهادت نایل شد.

«یوسف آقابزرگی» افزود: این زایر در 13 آذرماه در مسیر سامرا به کربلا از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله گروه های تروریستی قرار گرفته بود.

شهادت این زایر با مکاتباتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام شده مورد تایید قرار گرفته است.

غلامعلی شاهسون فرزند مسعود در قالب گروه های پیاده از چهارمحال وبختیاری برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلای معلی شده بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: