یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ دی ۱۳۹۳
3053

جانباز شهید حسن برنا در کنار همرزمانش آرام گرفت

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر جانباز شهید حسن برنا در میان حزن و اندوه جمعی از خانواده های معظم شهدا و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از میدان بهارستان طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار همرزمانش آرام گرفت . […]

به گزارش یاشهید ، صبح امروز پیکر مطهر جانباز شهید حسن برنا در میان حزن و اندوه جمعی از خانواده های معظم شهدا و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از میدان بهارستان طی مراسم باشکوهی تشییع و در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در کنار همرزمانش آرام گرفت .

این گزارش حاکیست : به همین مناسبت مراسم سوم آن شهید بزرگوار در روز سه شنبه 2/10/93 از ساعت 30/15 الی 17 در مسجد فخرآباد واقع در دروازه شمیران – خیابان فخرآباد برگزار می گردد. ضمنا مراسم هفتم روز جمعه 5/10/93 از ساعت 15 الی 30/16 در مسجد صدریه واقع در میدان خراسان – خیابان خاوران – خیابان مشهد برگزار می گردد.

جانباز شهید «حسن برنا»؛ جمعه ۲۸ آذرماه بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج در بیمارستان امام حسین(علیه‌السلام) به درجه رفیع شهادت نائل گردید . این شهید بزرگواردر عملیات کربلای یک و در منطقه عملیاتی مهران مجروح شده بود و از او یک فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار باقی مانده است.

 

 

 

 

 

1 2 3 4 5 6 7 8

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: