یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ آذر ۱۳۹۳
1431

پیکر شهید «حمیدرضا فصیح خوشکلام» در حکیمیه تهران تشییع شد

پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی در منطقه حکیمیه تهران تشییع شد. به گزارش یاشهید، پیکر پاک و مطهر حمیدرضا فصیح خوش‌کلام شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس صبح دیروز شنبه همزمان با اربعین حسینی در منطقه حکیمیه تهران تشییع شد. در این مراسم که اقشار مختلف […]

پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس همزمان با اربعین حسینی در منطقه حکیمیه تهران تشییع شد.

به گزارش یاشهید، پیکر پاک و مطهر حمیدرضا فصیح خوش‌کلام شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس صبح دیروز شنبه همزمان با اربعین حسینی در منطقه حکیمیه تهران تشییع شد.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند تشییع کنندگان پرچم‌های یا حسین، یا زهرا و یا زینب‌کبری را به دست گرفته و برای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین به سوگواری و عزاداری پرداختند.

مراسم تشییع شهید حمیدرضا فصیح خوشکلام از مسجد کوی دانشگاه امام حسین(ع) آغاز و تا مسجد جامعه الزهرای این منطقه ادامه داشت و آیت‌الله قرهی بر پیکر پاک و مطهر نماز گذارد.

 پیکر پاک این شهید تازه تفحص شده در قطعه 50 بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

بر اساس این گزارش شهید حمیدرضا فصیح خوشکلام نخستین فرزند از چهار فرزند خانواده بود. پدر او 5 سال پیش پس از سال‌ها چشم‌انتظاری دار فانی را وداع گفت.

این شهید تازه تفحص شده متولد مردادماه سال 1342 در تهران بود که به عنوان سرباز از طریق لشگر 92 زره‌ای اهواز به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در 28 فروردین 1367 در تک دشمن در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

پیکر این شهید در عملیات تفحص اخیر توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

725560725563725572725561

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: