یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ آذر ۱۳۹۳
1443

۳۱ سال بعد؛ مادر شهید «هاشم خلیلی» سرانجام پسرش را دید

خانواده شهید تازه‌تفحص‌شده «هاشم خلیلی» امروز ۱۸ آذرماه بعد از گذشت ۳۱ سال با پیکر شهیدشان در معراج شهدا دیدار کردند. به گزارش یاشهید ، خانواده شهید تازه‌تفحص‌شده «هاشم خلیلی» ظهر امروز سه‌شنبه 18 آذرماه بعد از گذشت 31 سال با پیکر شهیدشان در معراج شهدای مرکز دیدار کردند. در این دیدار خواهر، برادر، مادر، […]

خانواده شهید تازه‌تفحص‌شده «هاشم خلیلی» امروز ۱۸ آذرماه بعد از گذشت ۳۱ سال با پیکر شهیدشان در معراج شهدا دیدار کردند.

به گزارش یاشهید ، خانواده شهید تازه‌تفحص‌شده «هاشم خلیلی» ظهر امروز سه‌شنبه 18 آذرماه بعد از گذشت 31 سال با پیکر شهیدشان در معراج شهدای مرکز دیدار کردند.

در این دیدار خواهر، برادر، مادر، تعدادی از بستگان و هم‌رزمان شهید حضور داشتند. هویت این شهید از طریق پلاک شناسایی و احراز شد.

شهید خلیلی چندین سال است که در قطعه 27 گلزار شهدای بهشت زهرای تهران یک مزار خالی دارد که حالا با پیدا شدن پیکر مطهرش در این مزار به خاک سپرده خواهد شد. پدر این شهید والامقام پنج سال پیش رحلت کرد و به‌سوی فرزند شهیدش شتافت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید تازه شناسایی شده روز پنجشنبه 20 آذرماه برگزار می‌شود.

بسیجی شهید «هاشم خلیلی» فرزند علی‌اکبر متولد 1347 تهران بود. وی که برای رفتن به جبهه هنوز به سن قانونی نرسیده بود تاریخ تولد خود را در شناسنامه به 1346 یعنی یک سال بزرگتر تغییر داد و توسط لشکر 27 محمد رسول‌الله (صلّی اللّه علیه و آله) به‌صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شد. شهید خلیلی سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

پیکر این شهید 15ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقود الجسد جای گرفت. پیکر مطهر این شهید در جریان عملیات تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: