یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آذر ۱۳۹۳
1424

شناسایی هویت پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده +مشخصات

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شد. ۴ تن از این شهدا تهرانی هستند. به گزارش یاشهید ، سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی […]

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر ۷ شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شد. ۴ تن از این شهدا تهرانی هستند.

به گزارش یاشهید ، سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر 7 شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شد. 4 تن از این شهدا تهرانی،  دو نفر کرمانی و یک تن متعلق به استان فارس است. پیکر تمامی این شهدا با انتقال به زادگاهشان تا روز اربعین تشییع و تدفین خواهند شد.

وی افزود: مشخصات این شهیدان به شرح زیر است:

1- «شهید هاشم خلیلی» فرزند علی اکبر متولد تهران،  اعزامی از لشگر 27 محمد رسول الله(ص) بود که در سال 62 در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسید.

2- «شهید رضا نجارزاده» فرزند محمد از شهرستان ورامین استان تهران است که از طریق لشکر 92 زرهی اهواز به عنوان سرباز به جبهه اعزام شد. او در تک دشمن در سال 67 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

3- «شهید محسن رجبی» فرزند رجبعلی متولد 1343 در امیریه تهران است. او در سال 1363 در عملیات بدر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

4- «شهید حمیدرضا فصیح خوش کلام» فرزند مهدی از حکیمیه تهران است که از طریق لشکر 92 زرهی اهواز در ارتش به جبهه‌ اعزام شد و در روز 28 فروردین ماه سال 67 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است

5- «شهید سبزعلی آژگان» فرزند حسین متولد شهرستان جیرفت از استان کرمان است که از طریق لشکر 41 ثارالله سپاه به جبهه اعزام شده بود و در روز 28 فروردین ماه سال 67 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.

6- « شهید رضا طهماسبی» فرزند حسین متولد شهرستان بابک استان کرمان اعزامی از لشکر 41 ثارالله است که در سال 62 و در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

7- « شهید غلام عباس اکبریان» فرزند محمد شفیع متولد شهرستان فسا از استان فارس است. او سرباز ژاندارمری(ناجا) بود و در درگیری منطقه زبیدات اسیر شده و به شهادت رسیده است. پیکر مطهر او از قبرستان الحطین العماره تفحص شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: