یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۴ آذر ۱۳۹۳
1407

آیین گرامیداشت شهدای اصحاب رسانه و ارتش در بهشت زهرا (س)

در این آیین که خانواده شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مسوولان حوزه شهری و اقشار مختلف مردم و زائران مزار شهدا حضور داشتند، مزار شهدا، غبار روبی، عطرافشانی و گلباران شد و سپس زیارت عاشورا خوانده شد. به گزارش یاشهید ، برگزاری آیین گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه و […]

در این آیین که خانواده شهدای رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مسوولان حوزه شهری و اقشار مختلف مردم و زائران مزار شهدا حضور داشتند، مزار شهدا، غبار روبی، عطرافشانی و گلباران شد و سپس زیارت عاشورا خوانده شد.
به گزارش یاشهید ، برگزاری آیین گرامیداشت نهمین سالگرد شهادت اصحاب رسانه و ارتش جمهوری اسلامی ایران طبق روال همه ساله با آزادسازی پرندگان در مزار شهدا توسط فرزندان شهیدان به پایان می رسد.

سانحه سقوط هواپیمای سی130 ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران که در روز پانزدهم آذرماه 84 از تهران برای پوشش خبری رزمایش عاشقان ولایت در چابهار، عازم بندرعباس بود، تمامی سرنشینان هواپیما که شامل 94 نفراز اصحاب رسانه ملی و خبرگزاری ها و مطبوعات کشور و همچنین پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند به شهادت رسیدند.

5 6 10 1

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: