یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۱ آذر ۱۳۹۳
1330

آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران عصر پنج شنبه برگزار می‌شود

آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران، عصر پنجشنبه ساعت 15  با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدا برگزار می‌شود. به گزارش یاشهید ، آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران، عصر پنجشنبه 13 آذر ماه، در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود. این مراسم از ساعت ۱۵ با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی […]

آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران، عصر پنجشنبه ساعت 15  با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مهدیه شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش یاشهید ، آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران، عصر پنجشنبه 13 آذر ماه، در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۵ با حضور خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و با سخنرانی شهردار منطقه 13 تهران مهندس هادی ذاکری و مجید رسولی ریاست اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۲ و ۱۳ و با مرثیه‌سرایی چند تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برگزار و در پایان مراسم نیز، مزار شهدای گرانقدر این منطقه غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

آئین بزرگداشت 700 شهید منطقه 13 تهران به همت مرکز فرهنگی گلزار شهدا، خانه شهید، شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران این منطقه برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: