یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۰ آذر ۱۳۹۳
1472

مراسم چهلم شهدای گمنام بازار برگزار می‌شود

مراسم چهلم تدفین سه شهید آرمیده در میدان ۱۵ خرداد تهران، ۱۷آذر در محل یادمان این شهدا برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید، در جلسه برنامه‌ریزی شهدای گمنام بازار تهران که در مسجد ارک و با حضور مسئولان بسیج اصناف، معتمدین بازار، نمایندگان منطقه ۱۲ شهرداری تهران، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی برگزار شد، مقرر شد […]

مراسم چهلم تدفین سه شهید آرمیده در میدان ۱۵ خرداد تهران، ۱۷آذر در محل یادمان این شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید، در جلسه برنامه‌ریزی شهدای گمنام بازار تهران که در مسجد ارک و با حضور مسئولان بسیج اصناف، معتمدین بازار، نمایندگان منطقه ۱۲ شهرداری تهران، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی برگزار شد، مقرر شد مراسم چهلم این سه شهید گمنام پس از اقامه نماز ظهر و عصر با راه‌اندازی دسته سینه‌زنی و عزاداری آغاز شود.

براساس این گزارش مسیری که برای حرکت دسته عزاداری و سینه‌زنی پیش‌بینی شده از «سبزه‌میدان» آغاز می‌شود و با حرکت به سمت قبور مطهر شهدای گمنام میدان ارک و قرائت زیارت عاشورا و عزاداری، به سمت امام‌زاده «روح‌الله» ادامه می‌یابد و در آنجا نیز مجدداً با انجام عزاداری، مراسم پایان می‌یابد.

نماینده شهرداری منطقه ۱۲ نیز از در دست ساخت بودن المان ویژه مزار شهدای گمنام میدان ارک تهران و آمادگی شهرداری منطقه برای نصب سنگ یادبود مزار این سه شهید گمنام دفاع مقدس خبر داد.

علاوه بر این جانشین سازمان بسیج اصناف هم از ساخت مستندی پیرامون تأثیر حضور این سه شهید در محدوده بازار و نیز چاپ کتابی به منظور ماندگاری تشییع باشکوه این سه شهید در بازار تهران که در تاریخ پنج آبان ۹۳ صورت گرفت، خبر داد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: