یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ آذر ۱۳۹۳
1435

طلا: مذاکره کنندگان هسته ای بسیجی واراز حقوق ملت دفاع می کنند

به گزارش یاشهید ، حسین طلا’ روز پنجشنبه دریادواره شهدایˈسنگر ساز بی سنگرˈ استان های تهران و البرز در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اظهار داشت: تیم مذاکره کننده کشورمان با تفکر بسیجی و عقلانیت و تدبیر در مقابل فشارهای سیاسی کاری های گروه 1+ 5 بسیجی وار از حقوق مردم شجاع و غیور ایران […]

به گزارش یاشهید ، حسین طلا’ روز پنجشنبه دریادواره شهدایˈسنگر ساز بی سنگرˈ استان های تهران و البرز در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) اظهار داشت: تیم مذاکره کننده کشورمان با تفکر بسیجی و عقلانیت و تدبیر در مقابل فشارهای سیاسی کاری های گروه 1+ 5 بسیجی وار از حقوق مردم شجاع و غیور ایران اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه دستیابی به دانش بومی هسته ای یکی از دستاوردها و میراث ارزشمند شهدای هسته ای است، افزود: اگر بخواهیم میراث شهدا را حفظ و حراست کنیم بایستی راه آنان را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: امروز مذاکره کنندگان هسته ای گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند و تدابیر هوشمندانه ولایت تمامی توطئه های دشمنان را در این مذاکرات خنثی و نقش بر آب کرده است.

طلا تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی به خوبی دریافتند که مردم ولایت مدار و هوشیار ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همچنان در صحنه استکبارستیزی حضور دارند.

وی گفت: دشمن نظام اسلامی با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی دریافت که ملت ایران را نمی توان با جنگ سخت شکست داد و برهمین اساس تمام توان خود را در میدان جنگ نرم و فرهنگی متمرکز کرده است.

نماینده مردم ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروزه بیش از 150 شبکه فارسی زبان ماهواره ای کانون خانواده ایرانی را مورد هدف خود قرار داده و بایستی والدین و متولیان فرهنگی بیش از گذشته برای مقابله جوانان که گروه هدف دشمنان را تشکیل می دهند را تجهیز و واکسینه کنند.

طلا با توجه به اینکه پاسداشت مقام شامخ شهدا از وظایف تمامی دستگاههای اجرایی و مردم است، افزود: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و بر این اساس همه باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ کیان و دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران باشیم.

وی گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون شهدا بوده و همچنین، عظمت انقلاب اسلامی مدیون خون شهدایی است که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

یادواره بیست وششمین سالگرد شهادت سردار شهید ‘حجت ملا آقایی’ و 270 شهید جهادگر استانهای تهران و البرز با حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل سالن مهدیه شهدای دعای ندبه بهشت زهرا(س ) برگزارشد.

منبع ایرنا

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: