یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ آذر ۱۳۹۳
2856

تشکر همسر شهید بابایی از ابراز همدردی مردم و مسئولین

ملیحه حکمت، همسر شهید بابایی در مراسم هفتمین روز درگذشت مادر شهید بابایی گفت: از همه کسانی که در سوگ از دست دادن حاجیه فاطمه خوئینی با ما ابراز همدردی کردند، تشکر می‌کنم. به گزارش یا شهید ، مراسم هفتمین روز ارتحال «فاطمه خوئینی» مادر شهید سرلشکر عباس بابایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید […]

ملیحه حکمت، همسر شهید بابایی در مراسم هفتمین روز درگذشت مادر شهید بابایی گفت: از همه کسانی که در سوگ از دست دادن حاجیه فاطمه خوئینی با ما ابراز همدردی کردند، تشکر می‌کنم.

به گزارش یا شهید ، مراسم هفتمین روز ارتحال «فاطمه خوئینی» مادر شهید سرلشکر عباس بابایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امیر شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، فریدون، برادر و نماینده ویژه رییس‌جمهور، سرتیپ خلبان بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در مسجد نور برگزار شد.

در این مراسم ملیحه حکمت، همسر شهید بابایی با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولین در مراسم تشییع این بانوی بزرگوار گفت: امیدوارم بتوانیم این همه همدردی که از طرف مردم و مسئولین و خانواده شهدا انجام شده را جبران کنیم.

حکمت، به صحبت‌های امیر سرتیپ شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش اشاره کرد و گفت: مادران شهدا، فرزندان صالحی را تربیت کرده و بدون هیچ چشم‌داشتی آنها را راهی جبهه ها کردند.

وی در پایان از طرف همه اعضای خانواده شهید بابایی از زحمات و ابراز لطف امیر شاه صفی و دیگر مسئولان که در این مدت با خانواده شهید ابراز همدردی کردند، تشکر کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: