یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ آذر ۱۳۹۳
716

نکوداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان روز پنجم آذرماه با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و محسن رضایی برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید، سیدمحمدحسن لواسانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه لواسان، گفت: مدرسه علمیه لواسان برای نخستین بار نکوداشتی را برای شهدای این مدرسه طی روز چهارشنبه، 5 آذر برگزار می‌کند. به گفته وی، این […]

مراسم بزرگداشت ۷۴ شهید مدرسه علمیه لواسان روز پنجم آذرماه با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و محسن رضایی برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید، سیدمحمدحسن لواسانی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه لواسان، گفت: مدرسه علمیه لواسان برای نخستین بار نکوداشتی را برای شهدای این مدرسه طی روز چهارشنبه، 5 آذر برگزار می‌کند.
به گفته وی، این مراسم با حضور بیش از 70 خانواده‌ شهید این مدرسه و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، تولیت مدرسه علمیه لواسان و محسن رضایی (به عنوان مهمان ویژه) برگزار خواهد شد.
لواسانی عنوان کرد: این مدرسه، تنها مدرسه علمیه لواسان به شمار می‌رود که 112 طلبه و 16 استاد هم‌اکنون در آن مشغول به فعالیت هستند و در دوران دفاع مقدس، 74 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.
وی گفت: در این مراسم، برخی از مسئولان کشوری همچون حجت‌الاسلام و المسلمین معزی، نماینده مقام معظم رهبری در اروپا، بسیج طلاب، شهردار منطقه و مسئولان سپاه محمد رسول‌الله(ص) نیز حضور دارند.
به گفته لواسانی، جعفر فردی که در مسابقات قرائت قرآن سال جاری رتبه نخست را به دست آورد، در این مراسم به قرائت کلام‌الله مجید می‌پردازد. سپس محسن رضایی به سخنرانی می‌پردازد.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره اهدای نمادین کارت بسیجی فعال به معظم‌له مبنی بر اینکه «بالاخره ما را هم بسیجی حساب کردند» افزود: همانند اقدام یادشده، کارت بسیجی فعال طلبه به حجت‌الاسلام ناطق نوری اهدا می‌شود.
این مراسم ساعت 9 ـ 12 روز 5 آذر در محل لواسان، جاده کمربندی، مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: