یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آبان ۱۳۹۳
1408

صدا و سیما؛ این دانشگاه عمومی را به یک پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل کنید

حجت الاسلام شهیدی در پیامی خطاب به رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: امید است این دانشگاه عمومی را به یک پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نمایید. به گزارش یا شهید، حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی خطاب به رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری […]

حجت الاسلام شهیدی در پیامی خطاب به رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: امید است این دانشگاه عمومی را به یک پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نمایید.

به گزارش یا شهید، حجت الاسلام شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی خطاب به رئیس جدید سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: حضورتان را در سازمان صداوسیما به‌عنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌هایی برمی‌شماریم که شهدا برای آن از خون خود گذشتند.

در پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمد سرافراز

رییس محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

سلامٌ علیکم

تقوای الهی و کسب رضای ربوبی، جوهره حرکت‌های ماندگار می‌شود تا آنانکه در صف مجاهدان دوران دفاع مقدس، به نشانی از ایثار و شکیبایی مفتخر شده‌اند همواره پیشگامان و مشتاقان مجاهدت بمانند.

خدمت در جامعه اسلامی، جریانی واحد و ارزشی قلمداد می‌شود که جملگی فارغ از مسندهای حکومتی و مسئولیت‌های فردی، به عنایت ربوبی و عزم در بندگی، توفیق همراهی و همسویی با آن را کسب می‌نماییم.

در این راستا؛ انتصاب شایسته جنابعالی را که بحمدالله از خاندان بزرگ ایثار و شهادت هستید در مدیریت رسانه ملی تبریک عرض نموده و حضورتان را در سازمان صداوسیما به‌عنوان عضوی از خانواده معظم ایثارگران، نویدبخش قوام و دوام آرمان‌ها و ارزش‌هایی برمی‌شماریم که شهدا برای آن از خون خود گذشتند و امید است این دانشگاه عمومی را به یک پایگاه بزرگ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تبدیل نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و مجموعه خدمتگزاران رسانه ملی را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماییم.

ان شاءاللّه در محضر ملت، شهدا، امام شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همواره سربلند و عزتمند باشید.

سید محمدعلی شهیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: