یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۸ آبان ۱۳۹۳
1413

هویت ۲ شهید تازه‌تفحص‌شده شناسایی شد

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: پیکر مطهر ۲ شهید تازه‌تفحص‌شده از طریق پلاک هویت و آزمایش DNA شناسایی شد.  به گزارش یا شهید، سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: پیکر مطهر 2 شهید تازه‌تفحص‌شده از طریق پلاک هویت و آزمایش DNA شناسایی شد. وی با اعلام این خبر افزود: شهید «علی […]

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: پیکر مطهر ۲ شهید تازه‌تفحص‌شده از طریق پلاک هویت و آزمایش DNA شناسایی شد.

 به گزارش یا شهید، سرهنگ ابراهیم رنگین رئیس ستاد معراج شهدای مرکز گفت: پیکر مطهر 2 شهید تازه‌تفحص‌شده از طریق پلاک هویت و آزمایش DNA شناسایی شد.

وی با اعلام این خبر افزود: شهید «علی کیانی» فرزند غلام، متولد 1342 از شهرستان لامرد واقع در استان فارس که از لشکر 19 فجر به جبهه اعزام شده بود سال 61 به شهادت رسید. هویت پیکر این شهید والامقام از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

رئیس ستاد معراج شهدای مرکز ادامه داد: شهید کیانی به دست اعضای کومله و دموکرات اسیر شده بود و در مبادله آن‌ها که با بعثی‌ها در عراق داشتند به دشمن تحویل داده شده بود.وی در اسارت اردوگاه‌های عراق به شهادت رسیده است.

رنگین در ادامه تصریح کرد: همچنین پیکر شهید «اسماعیل عوض‌پور» از شهرستان چالوس، که از طریق لشکر 25 کربلا به جبهه اعزام شده بود از طریق پلاک هویت شناسایی شد. از این شهید چهار فرزند به یادگار مانده است. شهید عوض پور سال 67 در جزیره مجنون از سوی دشمن بعثی به اسارت گرفته شده و در دوران اسارتش به شهادت رسیده بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: