یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ آبان ۱۳۹۳
1434

آیین بزرگداشت پنجمین یادواره 600 شهید منطقه 9 تهران برگزار گردید

به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه 8 آبان ماه مراسم بزرگداشت 600 شهید منطقه 9 تهران با حضور شهردار این منطقه و ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 9 و 21 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید. این گزارش حاکیست : در ابتدا مهندس حسینی شهردار منطقه 9 تهران ضمن […]

به گزارش یاشهید ، عصر پنج شنبه 8 آبان ماه مراسم بزرگداشت 600 شهید منطقه 9 تهران با حضور شهردار این منطقه و ریاست محترم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 9 و 21 در مهدیه شهدای بهشت زهرا(س) برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : در ابتدا مهندس حسینی شهردار منطقه 9 تهران ضمن خیرمقدم به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران  فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان را تسلیت گفتند . در ادامه شنوا رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه 9 و 21 بیان نمودند : هشت سال دفاع مقدس و جبهه های جنگ شبیه واقعه کربلا بود اما در زمان های مختلف . رزمندگان اسلام همواره پیرو خون پاک شهدای کربلا بودند و طریقت و سلوک آنان را ادامه دادند تا به آنچه می خواستند برسند.

در پایان برنامه با روضه خوانی و مداحی مداحان اهل بیت خانواده های معظم شهدا بر سرمزار شهیدان حاضر و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: