یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ آبان ۱۳۹۳
1550

پیکرهای دو تن از شهدای گمنام در بوستان الغدیر آرام گرفت

همزمان با پنجمین روز از ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در بوستان الغدیر منطقه 4 تهران به خاک سپرده شد. به گزارش یا شهید، مراسم تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام جنگ تحمیلی، بعد از نماز ظهر و عصردیروز از مسجد جامع شمیران نو به سمت میدان الغدیر برگزار شد. پیکرهای […]

همزمان با پنجمین روز از ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکرهای مطهر دو شهید گمنام در بوستان الغدیر منطقه 4 تهران به خاک سپرده شد.

به گزارش یا شهید، مراسم تشییع و خاک‌سپاری دو شهید گمنام جنگ تحمیلی، بعد از نماز ظهر و عصردیروز از مسجد جامع شمیران نو به سمت میدان الغدیر برگزار شد.

پیکرهای مطهر شهدا با بدرقه اقشار مختلف مردم بعد از عبور از خیابان هنگام در بوستان الغدیر در آغوش خاک آرام گرفتند. در این مراسم که با اجرای مراسم عزاداری و سینه‌زنی برگزار شد؛ گروه‌های مختلف مردم، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و اهالی محله شمیران نو حضور داشتند.

این شهدای گرانقدر به ترتیب 21 ساله و 22 ساله بوده و در عملیات‌های خیبر در جزیره مجنون و کربلای2 در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده‌اند و پیکرهای مطهر آنان در تلاش‌های اخیر کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌ است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: