یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ آبان ۱۳۹۳
1518

دیروز جنگ با حزب بعثی ، امروز جنگ با داعش !

به گزارش یاشهید ، جانباز سرافراز ولید حیدری که در جنگ ایران و عراق در منطقه سومار به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود امروز بعد از سالیان سال بر سر مزار برادر شهیدش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حاضر و تجدید بیعت نمود. این گزارش حاکیست : ولید حیدری که اصالتا عراقی […]

به گزارش یاشهید ، جانباز سرافراز ولید حیدری که در جنگ ایران و عراق در منطقه سومار به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود امروز بعد از سالیان سال بر سر مزار برادر شهیدش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) حاضر و تجدید بیعت نمود.

این گزارش حاکیست : ولید حیدری که اصالتا عراقی می باشد بیان نمود : در حال حاضر در شهر بصره عراق با نیروهای داعش در حال مبارزه می باشد . ایشان در ادامه صحبتش افزود : اخوی بنده بنام عبدالکریم حیدری در منطقه دهلاویه همراه با شهید مصطفی چمران در سال 1359 به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

1

و مزارش در قطعه 24 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) می باشد . بنده نیز در اوایل جنگ جز سپاه بدر حزب الدعوه و در پادگان شهید محمد باقر صدر بودم ، اولین مجروحیت من در سال 1359 منطقه سومار بود . وقتی که من مجروح شدم به بیمارستان اکباتان همدان منتقل شدم و دکتری که می خواست پاهای مرا قطع کند من اجازه این کار را ندادم چون اکثر پرسنل آنجا منافق و ضدانقلابی و بازماندگان ساواک بودند .ولی بعد که به بیمارستان نظمیه اعزام شدم توسط بچه های سپاه تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

2

در همین حین بود که خبر شهادت برادرم را دادند و ما را همان سال به بهشت زهرا(س) آوردند.اخوی بنده اولین شهید مجاهد عراقی بود و بعد از آن و ظرف چندماه ابومحمد ،ابوسائر و عبدالرضا جزانی از نیروهای عراقی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

4

من هم دوباره به جبهه های جنوب یعنی آبادان و خرمشهر رفتم در کنار شهیدان جهان آرا ، علم الهدی و شهید سیدرسول موسوی. در دوران جنگ از ناحیه پای چپ و دست راست و سرم ترکش خوردم و الان هم در جنگ با نیروهای مزدور داعش از ناحیه پای راست و دست راستم مجروح شدم . دوستانم وقتی مرا در ایران دیدند گفتند بازنشسته نشدید که من در جواب گفتم وقتی آقا امام زمان (عج) ظهور کند من هم بازنشسته می شوم.

3

ایشان همواره تاکید داشت : که ما زیر سایه ولی عصر آقا امام زمان(عج) تا آخرین قطره خونمان برای اسلام می جنگیم و هر جا که حق باشد پرچم حضرت حجت بن الحسن (عج) را برافراشته خواهیم کرد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: