یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۵ آبان ۱۳۹۳
1438

برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از امروز تا هشتم محرم با سخنرانی و مدیحه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید ، مراسم عزاداری برای سیدالشهدا(ع) از امروز اول ماه تا پایان روز هشتم در مسجد جامع باغ موزه دفاع مقدس برگزار […]

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از امروز تا هشتم محرم با سخنرانی و مدیحه‌خوانی مداحان اهل بیت(ع) در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید ، مراسم عزاداری برای سیدالشهدا(ع) از امروز اول ماه تا پایان روز هشتم در مسجد جامع باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) روز یکشنبه چهارم مهر ماه مصادف با اول محرم با حضور علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) پس از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع خرمشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید جواد طباطبایی پیرامون واقعه عاشورا و حرکت تاریخ ساز و عظیم امام حسین(ع) به سخنرانی پرداخت.

در ادامه مرتضی پورخانی و منصور یونسی از مداحان اهل بیت(ع) در سوگ اباعبدالله(ع) و خاندان مطهرش به ذکر مصیبت پرداختند.

این مراسم تا هشتم ماه محرم بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در مسجد جامع خرمشهر باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار می شود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: