یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ مهر ۱۳۹۳
1362

آیین بزرگداشت1100شهیدمنطقه هفت تهران برگزار شد

آیین بزرگداشت 1100 شهید دوران دفاع مقدس منطقه هفت تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور عصر پنجشنبه در مهدیه شهدای گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش یا شهید، شهردار منطقه هفت تهران در این مراسم طی سخنانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مایه سربلندی نظام جمهوری […]

آیین بزرگداشت 1100 شهید دوران دفاع مقدس منطقه هفت تهران با حضور خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور عصر پنجشنبه در مهدیه شهدای گلزار بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش یا شهید، شهردار منطقه هفت تهران در این مراسم طی سخنانی شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس مایه سربلندی نظام جمهوری اسلامی و الگوهای برتر نسل های حاضر و آینده کشور برشمرد.

‘رضا نگهبان’ وجود خانواده های شهدا را موجب عزت و سربلندی ملت و کشور برشمرد و افزود: مادامی که مسوولان و دست اندرکاران و همچنین ملت قدردان این یادگاران شهدا باشند به فرموده امام راحل هیچ آسیبی به کشور وارد نخواهد شد و دشمنان نیز از این حرکت ملت ایران خشمگین هستند.

در این آیین که با مداحی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود ، شرکت کنندگان در پایان با همراه خانواده های شهیدان ، جانبازان و ایثارگران و مسوولان شهرداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه هفت تهران بر سر مزار شهدا حاضر شده و ضمن غبارروبی و عطرافشانی ، با قرائت فاتحه یاد و خاطر آنان را گرامیداشتند.

 

IMG_5457IMG_5460IMG_5471IMG_5472 IMG_5480 IMG_5474 IMG_5473 IMG_5521 IMG_5515 IMG_5504

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: