یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ مهر ۱۳۹۳
1830

تجلیل از آزادگان و جانبازان در ویژه‌برنامه «یادگاران خورشید»

ویژه‌برنامه «یادگاران خورشید» همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس به منظور تجلیل از آزادگان و جانبازان در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. به گزارش یا شهید، هدف از برگزاری این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و جمعی از فرماندهان دوران حماسه و جنگ از […]

ویژه‌برنامه «یادگاران خورشید» همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس به منظور تجلیل از آزادگان و جانبازان در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

به گزارش یا شهید، هدف از برگزاری این برنامه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و پاسداشت آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است و جمعی از فرماندهان دوران حماسه و جنگ از میهمانان ویژه آن هستند.
خاطره‌گویی جانبازان و آزادگان، شعرخوانی صابر خراسانی، سخنرانی دبیرکل جمعیت آزادگان، اجرای نمایش، تقدیر از آزادگان و جانبازان و تقدیر از بانوان پیشکسوت در ستاد کمک‌رسانی به جبهه‌های دفاع مقدس از جلمه بخش‌های مختلف برنامه است.
فرهنگسرای امید ویژه‌برنامه یادگاران خورشید را ساعت 16 روز شنبه، پنجم مهرماه در سالن کوثر واقع در خیابان دماوند، سی متری نیروی هوایی، خیابان 33/8، مسیل جاجرود برگزار می‌کند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: