یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ مهر ۱۳۹۳
1829

امشب بوستان ولایت میزبان شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) گفت: امشب بوستان ولایت میزبان شهید گمنام 20 ساله ای خواهد بود که در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است. به گزارش یا شهید، سرهنگ پاسدار’ سید علی بنائی’ با بیان اینکه اقتدار و امنیت نظام اسلامی مرهون خون شهدا و صبر خانواده های شاهد است اظهار […]

فرمانده تیپ مخصوص حضرت زهرا(س) گفت: امشب بوستان ولایت میزبان شهید گمنام 20 ساله ای خواهد بود که در عملیات خیبر و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.

به گزارش یا شهید، سرهنگ پاسدار’ سید علی بنائی’ با بیان اینکه اقتدار و امنیت نظام اسلامی مرهون خون شهدا و صبر خانواده های شاهد است اظهار داشت: آیین وداع با پیکر این شهید گمنام عصر امروز /چهارشنبه/ راس ساعت 17:30 همزمان با برگزاری رزمایش دفاع مقدس و شبیه سازی عملیات رمضان که در بوستان ولایت برگزار می شود، برپا خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید گمنام تازه تفحص شده فردا /پنجشنبه/ همزمان با سالروز شهادت حضرت جواد الائمه (ع) ساعت 9 صبح از مقابل مجلس قدیم واقع درخیابان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت میدان حر تا پادگان سید الشهدا (ع) ادامه خواهد داشت که در نهایت مراسم خاکسپاری شهید با حضور مسوولان و امت حزب الله در پادگان سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: