یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۲ مهر ۱۳۹۳
2052

غبارروبی و گلباران مزار ۳۰ هزار شهید در گلزار شهدای تهران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس ۳۰ هزار شاخه گل به مزار ۳۰ هزار شهید مزار شهدا تقدیم می‌شود.  به گزارش یا شهید ،حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم غبارروبی و گلباران گلزار شهدای تهران خبر داد و گفت: در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس ۳۰ هزار شاخه گل به مزار ۳۰ هزار شهید مزار شهدا تقدیم می‌شود.

 به گزارش یا شهید ،حمیدعلی صمیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از برگزاری مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای تهران در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: پنجشنبه سوم مهرماه همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان روز شهدا و ایثارگران مراسمی در مهدیه شهدا سالن دعای ندبه با هدف زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان با حضور خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران برگزار می‌شود.

صمیمی اظهار داشت: در حاشیه این مراسم 30 هزار شاخه گل به مزار 30 هزار شهید دفاع مقدس گلزار شهدای تهران توسط خادمان و خانواده شهدا تقدیم می‌شود. همچنین مسئولان بنیاد شهید با خانواده شهدا و جانبازان در این روز دیدار خواهند کرد و به صورت دسته‌جمعی بر سر مزار شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم حاضر خواهند شد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: