یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ مهر ۱۳۹۳
1334

پرچم مزارمطهر30 هزار شهید در بهشت زهرا(س) تعویض شد

بمناسبت هفته دفاع مقدس،با حضور خادمین افتخاری، مزار شهدا غباروبی و عطر افشانی و پرچم 30 مزار مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در قطعه شهدا بهشت زهرا(س) تعویض شد. به گزارش یاشهید ، دراین مراسم که همچون سنوات گذشته برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا ایثارگران و امت شهید پرور به […]

بمناسبت هفته دفاع مقدس،با حضور خادمین افتخاری، مزار شهدا غباروبی و عطر افشانی و پرچم 30 مزار مطهر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در قطعه شهدا بهشت زهرا(س) تعویض شد.

به گزارش یاشهید ، دراین مراسم که همچون سنوات گذشته برخی از مسوولان دستگاههای اجرایی، خانواده های معظم شهدا ایثارگران و امت شهید پرور به صورت افتخاری ضمن ادای احترام و غباروبی و عطر افشانی به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی پرچم های قبور مطهر را تعویض کردند.

بر اساس این گزارش تعویض پرچم قبور شهدا از روز گذشته با حضور خود جوش مردم آغاز و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه داشته و روزهای آینده نیز با حضور نیروهای نظامی و انتظامی پرچم مزارهمه شهدا تعویض خواهد شد.

معاون توسعه سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز سه شنبه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با ایرنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: هفته دفاع مقدس از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در طول تاریخ به شمار می رود.

‘عبدالله مرتضوی’ اظهارداشت: آنچه دراین حماسه بزرگ معادلات استکبارجهانی را ازهم پاشید رهبری آگاهانه امام خمینی(ره) از خود گذشتگی شهیدان، ایثارگران و رزمندگان سلحشوری بود که با هدف، عقاید و باور دینی پا در میدان نبرد گذاشتند و خدایی شدند و عده ای در این مسیر پر افتخار به شهادت رسیدند و خیل دیگری از این عزیزان با اهدای عضوی از بدن خود به مقام جانبازی و جمعی دیگر با تحمل سال ها سختی، دوران اسارت را تجربه کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی است، ادامه داد: شهدا و ایثارگران با خدای خود معامله کردند و با نثار خون خود نظام اسلامی را بیمه کردند.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: