یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۳ شهریور ۱۳۹۳
1895

مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس از تجلیل ایثارگران ادیان توحیدی در نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش یا شهید ، اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس درباره مراسم تجلیل از ایثارگران در سال جاری گفت: امسال در راستای بزرگداشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ایثارگران ادیان توحیدی در نیمه دوم امسال تجلیل می‌شود که این برنامه در مجموع به تصویب رسیده و هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. وی افزود: […]

به گزارش یا شهید ، اصغر رضوانی، مدیر روابط عمومی باغ‌موزه دفاع مقدس درباره مراسم تجلیل از ایثارگران در سال جاری گفت: امسال در راستای بزرگداشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ایثارگران ادیان توحیدی در نیمه دوم امسال تجلیل می‌شود که این برنامه در مجموع به تصویب رسیده و هنوز جزئیات آن مشخص نشده است.

وی افزود: البته این مراسم احتمال دارد در هفته دفاع مقدس برگزار شود، اما برگزاری آن هنوز قطعی نشده و در صورت برگزار نشدن در این هفته، به ماه‌های آتی موکول خواهد شد.

رضوانی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس که از 31 شهریورماه آغاز می‌شود، برنامه‌های متنوعی به همت باغ موزه دفاع مقدس اجرا خواهد شد که سه‌شنبه 25 شهریورماه، سردار جواد خضرائی، مدیرعامل باغ‌موزه دفاع مقدس طی نشست خبری به تشریح این برنامه‌ها خواهد پرداخت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: