یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۹ شهریور ۱۳۹۳
1825

مراسم شکرانه برای سلامتی مقام معظم رهبری در گلزار شهدا

خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا می کنند . خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه فرزندان شهدا پنج شنبه این هفته 20 شهریورماه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری مدظله العالی دعا میکنند. به گزارش یاشهید ، […]

خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا می کنند . خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه فرزندان شهدا پنج شنبه این هفته 20 شهریورماه با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری مدظله العالی دعا میکنند.

به گزارش یاشهید ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران با شنیدن خبر عمل جراحی حضرت آیت الله خامنه ای که مراد دل ایثارگران و خانواده های معظم شاهد می باشد و رضایت بخش بودن حال عمومی معظم له مراسم شکرگزاری به درگاه خداوند را برگزار می کنند.

گفتنی است مراسم ویژه ای پنج شنبه این هفته 20 شهریورماه در کنار تربت پاک سی هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) قطعه 29 از ساعت 18/30 الی نماز مغرب و عشا همراه با نماز شکر برای معظم له برگزار می گردد.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: