یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۷ شهریور ۱۳۹۳
1958

مشهد در دهه کرامت میزبان 9 هزار ایثارگر بود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس در طول ایام مبارک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) میزبان 9 هزار نفر از اعضای جامعه ایثارگری بوده است.     به گزارش یا شهید ، روز دوشنبه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ‘عابدین عابدی مقدم’ افزود: همزمان با […]

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس در طول ایام مبارک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) میزبان 9 هزار نفر از اعضای جامعه ایثارگری بوده است.

 

 

به گزارش یا شهید ، روز دوشنبه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ‘عابدین عابدی مقدم’ افزود: همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در طول دهه کرامت این تعداد از جامعه ایثارگری به مشهد سفر کرده و میهمان ضیافت امام رضا(ع) بودند.

وی گفت: در این اردوهای زیارتی و سیاحتی که تحت عنوان محبین الرضا(ع) و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و آستان قدس رضوی برگزار شد خانواده های شهدا و ایثارگران از برنامه های فرهنگی و برکات معنوی اردوهای یک روزه استفاده کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: این جمعیت با 200 دستگاه اتوبوس، مینی بوس و خودروی سواری به مشهد اعزام شدند و تمام ظرفیت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در اختیار خدمت رسانی به این خانواده ها بوده است.

اردوهای یک روزه جامعه ایثارگری به مناسبت دهه کرامت تنها برای خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستانهای خراسان رضوی به غیر از مشهد در نظر گرفته شده بود.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: