یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۶ شهریور ۱۳۹۳
2044

اعزام دوازدهمین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی غرب

 دوازدهمین کاروان راهیان نور شهرداری تهران متشکل از ۲۴۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شهروندان منطقع ۱۵ عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند. به گزارش یاشهید ، کاروان راهیان نور ولایت منطقه 15 طی مراسمی و با حضور قائم مقام معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند. دوازدهمین […]

 دوازدهمین کاروان راهیان نور شهرداری تهران متشکل از ۲۴۰ نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شهروندان منطقع ۱۵ عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

به گزارش یاشهید ، کاروان راهیان نور ولایت منطقه 15 طی مراسمی و با حضور قائم مقام معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

دوازدهمین کاروان راهیان نور شهرداری تهران متشکل از 240 نفر از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، شهروندان و به ویژه دانش آموزان منطقه 15 با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت و تقویت عقاید دینی و انقلابی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

مراسم بدرقه کاروان راهیان نور با حضور نائینی قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دکتر انجمنی شهردار منطقه، طباطبایی معاون فرهنگی و هنری باغ موزه دفاع مقدس و رئیس ستاد راهیان نور شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم  نائینی قائم مقام معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که اراده جهانی بر ممانعت از پیروزی این حرکت عظیم به مرجعیت شیعه تلاش می کرد افزود: مردم به رهبری امام خمینی(ره) به صحنه آمدند و موازنه قدرت به برکت حضور این مردم و شهدای عزیز تغییر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه وجب به وجب مناطق عملیاتی پر از خاطره است و شما در این مسیر شاهد رشادتهای رزمندگان اسلام در قالب عملیات های مختلف خواهید بود، افزود: پیام شهیدان این بود که اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی و الگوی براندازی جواب نمی‌دهد و امروز دشمن متوسل جنگ نرم شده که با هوشیاری مردم این ترفند نیز شکست خواهد خورد.

ششمین دوره اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران به همت باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت از پنجم شهریور ماه آغاز شده و تا 25 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: