یـا شـهـیـد
۱۲ تیر ۱۳۹۳
1146

لبخندی به لطافت گلهای زیبای بهاری…

به گزارش ياشهيد ، پرده ها کنار رفته اندو حجاب مادی ،از روی دیدگانش رخت بر بسته اند.بر اثر آنچه که او در ورای هستی دیده،لبخندی به زیبایی گلهای شکفته شده بهاری بر لبانش نقش بسته است.شیرینی جان دادن چنین بندگانی ،ارمغان تحقق وعده های صادق خداوند است برایمان… گویی خداوند زیباترین صحنه خلقتش را […]

به گزارش ياشهيد ، پرده ها کنار رفته اندو حجاب مادی ،از روی دیدگانش رخت بر بسته اند.بر اثر آنچه که او در ورای هستی دیده،لبخندی به زیبایی گلهای شکفته شده بهاری بر لبانش نقش بسته است.شیرینی جان دادن چنین بندگانی ،ارمغان تحقق وعده های صادق خداوند است برایمان…
گویی خداوند زیباترین صحنه خلقتش را به هنگام اتصال به معبود برایش به نمایش گذاشته است که چنین شاد است وخندان.گویند جان دادن مومن به هنگام مرگ،چون بوییدن گلی خوشبو خواستنی است ونشاط انگیز.او که همه هستی اش را در راه معبود هدیه داده است وجهاد فی سبیل الله را مقدم بر خواهشهای نفسانی خویش داشته است،تبلور ایمان وعزم واراده ای است که تصویر جان دادنش گویای حقیقتی هزاران بار شیرین تر از بوییدن گلی خوشبو ودل انگیز است. نشانه هایی که ما را بر عزممان استوار وبر ادامه مسیری که اینان برآن قدم نهاده اند مصمم تر می دارد…

وصیت نامه اش را که با جان ودل مرور می کنیم گویا رساله عرفانی و اخلاقی عالمی بزرگوار است تا مریدان بخوانند و پند گیرند و به کار بندند .وصیت نامه اش از آن سنخ وصیت نامه هایی است که امام گفته بود” به عرفا بگویید چهل سال عبادت کرده اند، خدا قبول کند. حال یک شب بروند وصیت نامه های این شهدا را بخوانند.”…
این بنده شیفته الله ونشانیه وعده های محقق شده خداوند، حسن تقی پور گلسفیدی، ۲۲ ساله اعزامی از سلمانشهرمازندران است…

شهیدحسن تقی پور گل سفیدی

 

 

سلام بر تمامی شهیدان اسلام. سلام بر تمامی رزمندگان اسلام که در جبهه های حق علیه باطل در جهان مشغول رزمند. سلام بر امت حزب الله و شهیدپرور ایران.   در چنین شرایط حساسی که امت مبارز و مسلمان ایران، می رود که بساط جور و ستم و ظلم و استبداد را به یاری خداوند متعال در جهان از بن برکند و به زباله دانی تاریخ بسپارد و این همه امانات الهی را که بر دوش مسلمین قرار دارد، به سرمنزل مقصود برساند.

بنده ی حقیر حسن تقی پور گل سفیدی فرزند محمدتقی متولد چالوس و زایچه ۳۹/۱۲۹ ساکن سلمانشهر که پا را در راه حضرت ابی عبدالله الحسین(ع) گذارده ام، گواهی می دهم که الله اکبر، اشهد ان لااله الاالله و اشهد ان محمد رسول الله و اشهد ان علی ولی الله.

لذا اسلام را به عنوان کامل ترین و بهترین و آخرین دینی که از طرف پروردگار عالم نازل شده است و به قرآن مجید به عنوان بیانگر و راهنمای اسلام ایمان دارم و باور دارم بر حقانیت دوازده امام تشیع سرخ علوی.

برادران و خواهران عزیزم و ای امت حزب الله! اسلام امروز احتیاج به یاری دارد. دین خدا امروز احتیاج به کمک دارد که خداوند فرموده است: «ان تنصرالله ینصرکم» و این وعده ی خداوندی است که خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری نماید. پس بشتابید تا ان شاءالله هرچه زودتر پوزه ی آمریکا و صهیونیسم بین المللی را به خاک بمالیم و مسلمین جهان را از شر این دشمنان خدا نجات دهیم. و بشتابید که درنگ جایز نیست و این را هم به یاد آورید که امام امت فرمودند که این تکلیف است برای جوانان، خصوصاً که به سوی جبهه ها بشتابند و این مساله را هرچه زودتر خاتمه اش بدهند، والا این را بدانید که امپریالیست ها می خواهند که این جنگ ما هرچه بیشتر ادامه یابد تا آن ها به اهداف پلیدشان برسند. بشتابید ای امت حزب الله که ما عزیزانی چون شهید مطهری ها، مفتح ها، بهشتی ها، رجایی ها، باهنرها و … برای این انقلاب اسلامی داده ایم و جایز نیست که خدای ناکرده از ما کوتاهی سر بزند.
…به جاست که در این راه درسی بزرگ از مردی بزرگ، از انسانی رنج کشیده، از انسانی ملکوتی، از انسانی که فقط برای خدا می زیست، یعنی علی ابن ابی طالب(ع) بگیریم. باشد که به سعادت ابدی برسیم.

قال امیرالمومنین(ع): «لکن اعینونی بورعٍ واجتهادٍ و عفهٍ و سداد

می فرمایند که یاری کنید مرا به ورع، یعنی پرهیزگاری و تقوا، یعنی شیعه ی علی باید در درجه ی اول تقوا پیشه کند و تزکیه کند خودش را، بعد قدم بردارد.
«واجتهاد» یعنی جدیت کردن در  کارها، کوشش کردن در تمام اموری که به او محول شده و می شود و جهاد کردن با تمامی مظاهر شرک و بطلان و غیره.

«و عفهٍ» یعنی پاکدامن بودن و گناه نکردن چشم و زبان و گوش تمامی اعضا و جوارح انسان. «و سدادٍ» یعنی درست کاری که انسان باید در هر کاری که انجام می دهد صدق نیت و درستی در عمل داشته و آن را به بهترین وجه انجام دهد و به طور ساده هر کاری که می کند خوب انجام دهد و در این زمینه حضرت رسول اکرم(ص) می فرماید که: «إنّ الله یحبّ عبداً اذا عملٍ عمداً احکمه». به درستی که خداوند دوست می دارد بنده ای را که عملی که انجام می دهد، خوب انجام دهد.

خوب، چه درسی می توان از این فرمایشات گرفت؟ علی زمان کیست؟ و چه کسی  باید او را یاری نماید؟ علی(ع) به چه کسی می گوید مرا یاری کنید؟ و چرا می گوید مرا یاری کنید؟ با اندکی تعمق و تفکر به خوبی قابل درک است که علی زمان ما امام امت خمینی کبیر است و کسانی که باید او را یاری نمایند، همین شما و به خصوص جوانان عزیز امت حزب الله هستید؛ یعنی شیعه ی علی(ع) باید او را یاری کنند. و چرا می فرماید که مرا یاری کنید؟ زیرا که او علی است و تشخیص می دهد که باید خدا و دینش را با این اعمال مربوطه نجات داد و یاری کرد و بر همه ی ما شیعیان او است که به فریاد هل من ناصرٍ ینصرنی او لبیک گوییم تا در پیشگاه حضرت حق شرمنده نشویم.

الهی! همه ی ما را رهروان راه آن حضرت و به راستی شیعه یعنی پیرو آن حضرت قرار بده. آمین یا رب العالمین.پس بیاییم و امام عزیز را در این زمان یاری کنیم و پیرو او باشیم و به حق به ولایت فقیه جامه عمل بپوشانیم….

کل یومٍ عاشورا و کل ارضٍ کربلا
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

پنج شنبه بیست و یکم مردادماه ۱۳۶۱ اهواز – پایگاه شهیدبهشتی – تیپ کربلا – گردان علی ابن ابی طالب(ع) – گروهان یکم

حسن تقی پور گل سفیدی

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: