یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۹ اسفند ۱۳۹۵
1405

پایتخت میزبان پیکر مطهر ۱۷ شهید گمنام می‌شود

همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پایتخت میزبان پیکر مطهر ۱۷ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ۱۰ نقطه می‌شود.

همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پایتخت میزبان پیکر مطهر ۱۷ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ۱۰ نقطه می‌شود.

به گزارش یاشهید، همزمان با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پایتخت میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس می‌شود. پیکر مطهر 17 شهید گمنام در 10 نقطه از تهران طی روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه 9، 11 و 12 اسفندماه 95 در تهران تشییع و تدفین خواهند شد.

اطلاعات تشییع این شهدا به این شرح است:

دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس فردا دوشنبه 9 اسفند ماه میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام 18 ساله است که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده است.

شهرک مهرآباد( منطقه 9 تهران) روز چهارشنبه 11 اسفند ماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی 24 ساله در عملیات والفجر4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده و شهید دیگر 26 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 و در جزیره ام‌الرصاص است.

دانشگاه آزاد اسلامی دماوند روز چهارشنبه 11 اسفند ماه میزبان دو شهید گمنام است که یکی 22 ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و شهید دیگر 19 ساله است که در عملیات والفجر 8 و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.

صنایع حدید ودجا روز چهارشنبه 11 اسفندماه میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است.

بوستان امید(منطقه 15) در روز پنج شنبه 12 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی 25 ساله در عملیات محرم و در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و دیگری 16 ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله شهید شده است.

بوستان 22 بهمن(منطقه 19 تهران) در روز پنج شنبه 12 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان دو شهید گمنام است که یکی 18 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده و شهید دیگر 18ساله در عملیلات والفجر4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه جامع امام حسین(ع) روز پنج شنبه 12 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی 15 ساله در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسیده و دیگری 24 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

حوزه علمیه معیر(منطقه 12تهران) روز پنج شنبه 12 اسفند ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام 27 ساله است که در عملیات والفجر4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام است که یکی 27 ساله در عملیات ایذایی والفجر8 در جزیره ام‌الرصاص به شادت رسیده و دیگری  24 ساله در عملیات کربلای 4 و در جزیره ام‌الرصاص به شهادت رسیده است.

پادگان توحید قرچک (لشکر عملیاتی خاتم الابنیاء) میزبان پیکر مطهر یک شهید گمنام 17 ساله است که در عملیات کربلای 4 و در منطقه عملیاتی ام‌الرصاص به شهادت رسیده .

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: