یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۱۳ دی ۱۳۹۵
1665

مادر شهیدان نورصالحی به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان محسن و مصطفی نورصالحی پس از تحمل سالها بیماری آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست. به گزارش یاشهید ،مرحوم طیبه گرکانی مادر شهیدان محسن و مصطفی نورصالحی و متولی حوزه علمیه و مجتمع فرهنگی شهیدان نورصالحی که دارای دکتری علوم قدیمه بود, پس از تحمل سالها بیماری در سن 87 سالگی آسمانی […]

مادر شهیدان محسن و مصطفی نورصالحی پس از تحمل سالها بیماری آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش یاشهید ،مرحوم طیبه گرکانی مادر شهیدان محسن و مصطفی نورصالحی و متولی حوزه علمیه و مجتمع فرهنگی شهیدان نورصالحی که دارای دکتری علوم قدیمه بود, پس از تحمل سالها بیماری در سن 87 سالگی آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این مادر شهید فردا(دوشنبه) ساعت 9 صبح پس از تشییع از منزل این شهیدان واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهیدان نورصالحی در قطعه ایثارگران گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.مراسم یادبود مادر شهیدان نورصالحی نیز چهارشنبه 15 دی  از ساعت 15 الی 16:30 در مسجد جابری واقع در خیابان 17 شهریور, خیابان شکوفه, انتهای خیابان شهید درودیان برگزار می‌شود.

برپایه این گزارش شهید مصطفی نورصالحی متولد 1336 بود که 27 اسفند سال 1360 در منطقه شوش دانیال به شهادت رسید. شهید محسن نورصالحی نیز 19 ساله بود که در  23 آبان 1361 در منطقه سومار به شهادت رسید. شهیدان نور صالحی از ابتدا عضو ستاد جنگ‌های نامنظم شهید چمران بودند و هر دو به فاصله شش ماه از یکدیگر به شهادت رسیدند. پیکر مطهر شهیدان محسن و مصطفی نورصالحی در قطعه‌ی 24 شهدای بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده شده است.

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: