یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۱ دی ۱۳۹۵
1129

همایش سراسری مسئولین بسیج دانشجویی هفتاد دانشگاه کشور در گلزار شهدا

صبح امروز چهارشنبه اول دی ماه همایش سراسری مسئولین بسیج دانشجویی هفتاد دانشگاه کشور در خانه شهید گلزار شهدای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، در این مراسم داود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن خیرمقدم لحظاتی را به سخنرانی درباره اهمیت وجود نهاد بسیج در دانشگاه ها بیان کرد . در ادامه […]

صبح امروز چهارشنبه اول دی ماه همایش سراسری مسئولین بسیج دانشجویی هفتاد دانشگاه کشور در خانه شهید گلزار شهدای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، در این مراسم داود گودرزی رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور ضمن خیرمقدم لحظاتی را به سخنرانی درباره اهمیت وجود نهاد بسیج در دانشگاه ها بیان کرد . در ادامه جانباز سرافرازحاج علی حسنی یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بیان نمود : حضور پررنگ و فعال بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده است که دشمنان اجازه تجاوز و تعرض به خاک ایران را نداشته باشند.

حسنی در ادامه افزود : بیشتر شهدای هشت سال دفاع مقدس هم بسیجی بودن هم دانشجو ، آنان با حضور در جبهه های جنگ حق خود را نسبت به انقلاب اسلامی ادا کردند و در این برهه از زمان نوبت ماست که پیرو خون آنان باشیم.

در پایان مسئولین بسیج دانشجویی با حضور بر سر مزار شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای مدافع حرم یادوخاطره شان را گرامی داشتند.

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: