یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۴ آذر ۱۳۹۵
3114

دیدار رودررو فرمانده نیروی دریایی ارتش باخانواده های معظم شهدا

دریادار حبیب اله سیاری باحضور در گلزار شهدای تهران در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور یافت. به گزارش یاشهید ، دریادار حبیب اله سیاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مروارید در هفتم آذرماه 1359 با حضور در گلزار شهدای تهران در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران […]

دریادار حبیب اله سیاری باحضور در گلزار شهدای تهران در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور یافت.

به گزارش یاشهید ، دریادار حبیب اله سیاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مروارید در هفتم آذرماه 1359 با حضور در گلزار شهدای تهران در جمع صمیمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران به خصوص شهدای مدافع حرم حضور یافت.

این گزارش حاکیست : در این دیدار دریادار سیاری بیان نمود : امروز ما هرچه داریم و انقلاب اسلامی هر دستاوردی که در حوزه های گوناگون بدست آورده است به برکت خون مطهر شهدا است.

ایشان در ادامه افزود : باید تاریخ بخوانیم تا بتوانیم دریابیم که استقلال و آزادی پس از انقلاب چگونه به دست آمده است . عزت و اقتدار میهن اسلامی در سایه جانفشانی فرزندان این مرزوبوم است که برای کشور عظمت و اقتدار به ارمغان آوردند.

در ادامه دریادار سیاری با حضور در تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم یداله قاسم زاده ضمن دلجویی از خانواده معظم این شهید والامقام بیان نمود : شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند که با خون خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه محافظت می کنند.

درپایان دریادار سیاری با حضور بر سر مزار شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

1 2 3 4 5 6 7

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: