یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۴ شهریور ۱۳۹۵
1699

برگزاری گرامیداشت شهدای سادات در گلزارشهدای تهران

در آستانه عید سعید غدیر خم ویژه برنامه بزرگداشت شهدای سادات در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران یادمان شهدای لشگر 27 محمدرسول ا…(ص) برگزار میگردد. به گزارش یاشهید ، درآستانه عیدغدیرخم و همزمان روز ولایت و امامت مردم قدرشناس کشورمان به منظور سپاسگزاری به دیدار والدین شهدای سادات می روند و با حضور در جوار […]

در آستانه عید سعید غدیر خم ویژه برنامه بزرگداشت شهدای سادات در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران یادمان شهدای لشگر 27 محمدرسول ا…(ص) برگزار میگردد.

به گزارش یاشهید ، درآستانه عیدغدیرخم و همزمان روز ولایت و امامت مردم قدرشناس کشورمان به منظور سپاسگزاری به دیدار والدین شهدای سادات می روند و با حضور در جوار 30 هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای سادات با عطرافشانی و قرائت فاتحه یاد و نام شهدای والامقام را گرامی می دارند.

برگزاری یادواره شهدای سادات در گلزار شهدای تهران با سخنرانی سردار سادات معاون فرهنگی سپاه حضرت رسول(ص) و خاطره گویی حاج اصحاب کریمی معاون اجرایی سپاه حضرت رسول (ص) روز پنج شنبه 25 شهریورماه از ساعت 15 الی 17 در جوار شهدای قطعه 40 یادمان شهدای لشگر 27 محمدرسول ا…(ص) برگزار میگردد.

این گزارش حاکیست : درپایان این برنامه امت حزب ا… و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جهت تجدید میثاق با شهدا بر سر مزار شهدای سادات حاضر شده و با نثارگل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شانرا گرامی میدارند.

900

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: