یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۰۷ خرداد ۱۳۹۵
1664

بازدید قائم مقام سازمان بهشت زهرا(س) از مرکز فرهنگی گلزار شهدا

سیدجعفر بهشتی با حضور در خانه شهید از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود. به گزارش یاشهید ، پنج شنبه 6 خردادماه سیدجعفر بهشتی قائم مقام سازمان بهشت زهرا(س) و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور در خانه شهید از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود. این گزارش حاکیست : در […]

سیدجعفر بهشتی با حضور در خانه شهید از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود.

به گزارش یاشهید ، پنج شنبه 6 خردادماه سیدجعفر بهشتی قائم مقام سازمان بهشت زهرا(س) و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با حضور در خانه شهید از مجموعه فرهنگی گلزار شهدای تهران بازدید نمود.

این گزارش حاکیست : در این بازدید سیدجعفر بهشتی با ابراز خرسندی بیان نمود : که خادمی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باعث افتخار من می باشد . در ادامه علیرضا اکبری رییس خانه شهید با تشریح فعالیتهای این مجموعه بیان نمود : که هدف اصلی ما خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می باشد.

در ادامه سیدجعفر بهشتی با حضور در مهدیه شهدا از آثار شهدای این مجموعه دیدن نمود .

در پایان قائم مقام سازمان بهشت زهرا(س) با حضور در میان خانواده های معظم شهدا و ایثارگران که بر سر مزار شهدا بودند از نزدیک با آنان دیدار نمود و خطاب به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افزود : شهدای ما به آن چیزی که می خواستند رسیدند و ما باید در این برهه از زمان با پیروی از آرمانهایشان نگذاریم خونشان پایمال شود. در ادامه سیدجعفر بهشتی با حضور بر سر مزار شهدای مدافع حرم به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم ادای احترام نمود.

7
8 9

1 2 3 4 5 6

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: