یـا شـهـیـد
گروه اخبار
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
869

اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی برگزار گردید

مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید. به گزارش یاشهید ، مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار […]


مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

به گزارش یاشهید ، مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار گردید.

این گزارش حاکیست : حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی به لزوم الگوبرداری فعالان فضای مجازی از سیره سیدالشهدا (ع) تأكید كرد.

وی گفت: شناخت و معرفت نسبت به امام به ویژه امام حسین (ع) و حق امام بر ما وظیفه همه آحاد بشر است.

رئیسی افزود: آنچه می‌تواند فكر، اندیشه و اخلاق را برای انسان رقم بزند اسوه‌ها و الگوها هستند كه سیدالشهداء (ع) تأكید كردند «من اسوه و الگو هستم».

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان كرد: آنچه گوش فلك را اكنون كر كرده داعیه‌داری حقوق بشر است كه ما در سیره امام حسین (ع) اوج دگرخواهی در پرتو خداخواهی را می‌بینیم با این تفاوت كه دگرخواهی‌های موجود در عالم برای اهدافی غیر از خدا ترسیم شده است.

وی افزود: شناخت دشمن و ترفندها و مكث‌های او و اقدام متناسب و زمان‌شناسانه در مواجهه با دشمن در سیره امام حسین (ع) بسیار مشهود است. شما می‌دانید كه توابین شعار خوب و هدف مقدسی داشتند و در این راه كشته شدند اما نامی از آنها نیست جز برای تاریخ‌نویسان.

رئیسی ادامه داد: تفاوت توابین با شهدای كربلا در نوع زمان‌شناسی و اقدام زمان‌شناسانه آنها است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینكه ما باید از سیدالشهدا (ع) الگوبرداری كنیم، گفت: ایشان آنگاه كه از مدینه به سمت كوفه حركت كردند به یاران خود گفتند كسانی با ما هستند كه خون قلب خود را بدهند و بدانند كه فرودگاه این كاروان لقا پروردگار است. این حركت یك حركت برنامه‌ریزی شده و دقیق برای انسان معاصر است. چرا كه به عقیده ما پیام مهم میلاد امام حسین (ع) این است كه دشمن به دلیل شكست سختی كه در مواجهه با نظام انقلاب و ریشه‌دار شدن پایه‌های انقلاب متحمل شده به دنبال پیروزی در جنگ نرم است.

رئیسی خاطرنشان كرد: دشمن جنگ نرم گسترده‌ای را علیه جبهه انقلاب شكل داده و می‌خواهد باورها، اندیشه‌ها و رفتارها را هدف قرار داده و سبك زندگی و هویت اسلامی ما را دگرگون سازد.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان سخنان خود خطاب به مدافعان انقلاب اسلامی در فضای مجازی گفت: شما بدانید كه حركت‌تان مؤثر و موج‌آفرین در جامعه بشری است و با این نگاه مصمم حركت خود را با یك خصوصیت جزمیت، عزم ملی و نگاه به آینده ادامه دهید كه این سه ویژگی بسیار مهم است.

درپایان این برنامه از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و رسانه های خبری تجلیل شد.

1 2 4 5 6 7 8 9 10 11 12

نظرات

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید: